"kooom å lägg dig" med whiskey röst

2012-05-30 21:55:53

Gokväll. Kvällen spenderades med världens bästa tjejer & tre-rätters middag! Fint saré va! Nu sitter jag helt utalagen & trött i min soffa & lyssnar på eva eastwood. Försöker samtidigt packa, vilket inte går bra pga att alla mina kläder ligger i tvätten eftersom jag var i köping hela helgen. Nu får jag panik om vad jag ska ha på mig. Ska bara vara borta ett dygn så måste försöka lära mig att packa efter de.. Blir lätt VÄLDIGT mycket kläder. Typiskt. Plus alla mina 358 krämer. JA jag har jävligt torr å tråkig hy ;( sucks to be me ibland.
Är så inigelsikkes jäkla trött. Vill bara soooova. Är helt slut som artist. Min säng lickar verkligen & jag inbillar mig att den få en stor mun som viskar "kooom å lägg dig sannnaa" med lite sådär skrämmande & hes whiskeyröst Hur tänker jag ibland kan man undra? Jag vet inte. Vet bara att jag ska packa å städa nu, TJOHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback