MALMÖ LIV

2012-05-31 20:49:32
hello. Sitter just nu i min lilla våningssäng på vandrarhemmet i Malmö. Vilken jävla stad! Här skulle jag helt klart vilja bo. Massa folk i rörelse hela tiden. Vi brudar drog ut på en liten trip på stan & hoppade på random buss. Skönaste jäkla busschaffören, citerar "ni kan få åka gratis tjejer, men skulle det komma en kontrollant så stannar jag bussen & öppnar dörrarna så får ni springa som inihelvete" HAHAH jag typ dog. Så jäkla söt. Alla är så trevliga här. Sen ringde vi en taxi, & hos han fick vi oxå betala myckket billigare bara fr vi var så trevliga :D HAHA himla gött vill jag lova.
Har precis färgat mitt hår förresten :D haha, blev typ rött/lila/brunt. Fast det är inte torrt än så jag ser inte riktigt resultatet :D
menmen. Nu ska jag försöka va lite social med mina vänner. Ville bara uppdatera er lite.
PS: ni som inte varit i Malmö, ÅK HIT! fin jäkla stad. Snygga jävla människor. Mycket jävla affärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback