man hinner med mycket på en dag

2012-05-27 23:09:35
HOLA AMIGOS
Nu sitter jag äntligen i min fina säng på lundenvägen i Skövde. Känns skönt att sova i sin egen säng inatt. Borta bra men hemma bäst skulle jag vijla säga :)
Idag har jag varit med säl & Thildus. Tyckte mathilda sa något jävligt roligt idag. Citerar
"Asså sanna jag fick ln i torsdags & jag haar redan gjort av med tre tusen och det ända vettiga jag har köpt är fyra vodkaflaskor..."
HAHAHA sen när fan blev vodka vettigt å köpa?! så jävla st är hon.
Menmen. HAr även kpt lite trisslotter & kort till min fina mammi på morsdag. Så söt är hon. Älskar henne så otroligt mkt. Har varit riktigt snäll mot henne idag oxå. Bara för de är morsdag ;) Ne men . Puss å kram på henne.
SEN har jag varit ute med Marco & åkt mortorcykel i nån timma. Riktigt härligt är det. Går så jävla forrt & man ser så mkt. Allt ser så fint ut i vårt fina sommarland. Hoppas verkligen värmen håller i sig nu.
Har även tagit en "runda" på min mortionscykel. Kunde behövas efter en helg med alkohol.
Nu ska jag nog lägga mig & kolla på nån film. Imorgon är det back to school. Skönt att praktiken är slut så man slipper gå upp kl 5!
Pussåkram&nypistjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback