Golväll

2012-10-02 22:07:11

Gokväll.
Ligger äntligen i sängen. Dagen har bestått av skola 8-16 hem, stan & bio "hypnotisören" med brudarna. Riktigt bra film. Sedan vidare för lite kvällsfika i kyrkan. Men nu, nu är jag hemma.
Tyvärr så har jag haft en speciell smärts i benet i ca 3 veckor. Nu gördet fruktansvärt ont. Har svårt för att sitta stilla & Svårt för att gå, wtf va gör man då?
De är som om de går en strålning från ländryggen ner i benet & ner till foten. De gör så fruktansvärt ont & jag vet inte vad jag ska göra. Men förmodligen så är de väl något som fixar sig av sig själv. Hoppas jag. Tänkte. Vänta två veckor till & blir de inte bättre får jag väl ringa vårdcentralen eller. Liknande.. Känns bara så töntigt att ringa läkare bara för man har ont i benet, kan detta va farligt? Jag blir lite nojig.
Menmen, nog om "tycker synd om mig själv pratet"
Imorgon åker jag till borås kl 8 för att kika & lyssna på en föreläsning om "borås tapeter" ska även boela & käka något gott. Förmodligen så är jag hemma till fem, de hoppas jag iaf vid gudarna med tanke på att jag börjar jobba kl 18-21!!
Nu ska jag sova.
Förresten så lekte vi lite med nålar idag & jag tog hål i svanis näsa ;) blev riktigt snyggt tycker jag!
Gjorde även lite snea hål i mitt öra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback