Körlektion

2012-10-18 11:09:24

Inväntar min körskolelärare.. Blir alltid lite nervös innan jag ska övningsköra, varför? Jag kan ju i stort sett dehär. Förutom att jag alltid glömmer demdär jävla speglarna! Så idag ska jag försöka imponera genom att inte fråga så mycket, & verkligen kolla i speglarna! Haha.. Sen kommer min fina säl till stan. Behöver verkligen köpa ett par nya svarta jeans & nån snygg tröja. Men ska ju till lager157 på lördag å då blir det mer shopping. Blir även ullared i december. Så julklapparna känns spikade där.. Hehe ;) å min bror fyller år snart.. Vafan köper man till en pöjk som fyller 21? Är så svårt med presenter.. Menmen de blir nog bra. Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback