Ledig helg <3

2012-10-14 14:46:29

Har haft en ledig helg, vilket har varit fruktansvärt skönt & behövligt. Bio i fredags "ted" helt jävla asgrym film, råder er ALLA att se den, jag skulle kunna betala för å gå på den igen.
Igår blev det förkrök hos marika sen blev de krogen. Fint dä.
Idag har jag bara legat i min soffa & kollat film. Så gött. Plus att de regnar ute, då får man inte ångest över att man legat inne hela dagen, hihi
Ikväll blir det tacos med familjen & film.
Imorgon väntas ny skolvecka & arbetsvecka. Så imorgon kör vi skola 8-16 & jobb 18-22 ;) hehehe.
Pussåkram
Ps: den som känner sig villig kan få komma hit & va min personliga slav idag, laga mat, hämta vatten, byta film osv. Ingen utbildning behövs. Hör av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback