händelserik morgon

2012-09-04 15:50:55
Imorse mådde jag lite skit så tog en extra "vara sjuk dag" Dumt att gå till praktiken när man mår lite halvkasst, speciellt när de är magen som krånglar & toalett inte finns närvarande. 
Har varit en ganska händelserik dag. Startade upp med några avsnitt av andra avenyn. Sedan blev de en powerwalk på berget med säl. Hem till mig för lite kaffe & frukost! Hon lämnade mig för två timmar sen & under två timmar har jag, hängt upp tvätten, tagit ner tvätten, plockat upp diskmaskinen, damsugit huset, fått liv i min storebror, städat i köket, hängt in kläder i garderoben, bäddat min & mammas säng & plockat i ordning. Känner mig som vvärldens bästa dotter. ( vilket jag är iofs) 
Nu ska jag ta mig en dusch & vänta på att mamma kommer hem så vi kan dricka kaffe! 
Hoppas på att jag orkar ta mig till kyrkan ikv, känner mig lite hängig nu efter alldeles för mycket arbete. Men vi får se, behöver verkligen träffa mina brudar<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback