Måndagsmorgon, alltid den värsta morgonen

2012-09-24 07:09:39

Godmorgon mina kära :)
Jag är så äckligt jävla trött. Tycker faktiskt inte det är mänskligt att behöva gå upp såhär tidigt. Menmen nu är jag iaf vaken, badat har jag gjort, frukost har jag stoppat i mig & tidningen har jag läst. La mig lite i sängen nu.. Så kallt överallt så man behöver krypa under täcket en stund.
Ska bara sminka mig lite, få på mig kläder & sedan hoppa på bussen mot praktiken!
13:50 väntas tandläkaren & jag är äckligt jäkla nervös... Dem tror jag har en inflamation i tandköttet så de ska vi kolla upp. & JAG tror jag har ett å annat hål...
Vi får väl se hur de går, nervös är jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback