matfestivalen=fiasko

2012-09-02 21:06:15
Gokväll. Nu var det söndag igen & den här helgen har dödat mig. Typ. Har sovit hos C hela helgen så det har ju varit mysigt iaf :) Matfestivalen har jag mest tyckt varit tråkig, lite folk, respektlösa folk, tattare & fjortisar. 
Nej, inte alls kul. Vi var ju inne på husaren på fredagen & pitchers på lördagen. allt äär mest kö & gap. Kan varit den sämsta matfestivalen genom tiderna & jag skulle tippa på att de inte blir någon mer matfestival i skövde framöver. 
menmen. Har lovat mig själv att ta en "vit månad" nästan iaf. Ska försöka att inte dricka på ett tag nu, hitta på andra saker på helgerna. 
 
Men nu ska jag sova. Det har varit en ganska sömnlös helg, men det blir ju så när man festar. Somnar sent & vaknar snortidigt bara för att man är bakfull. 
Imorgon väntas praktik igen.. Egentligen orkar jag inte. Sen har jag inget busskort så måste cykla hur jävla långt som helst :( Buh, mycket gnäll på mig ikv. 
Sov så gott , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback