trött & sleten

2012-09-03 16:47:32
Hello. Liggr fortfarande i sängen. Har rest mig ur sängen två gånger idag. Ena gången hämtade jag vatten & andra gången var jag ute & rökte. Helt galet, är helt utslagen. vill inte röra mig. Fast de är sjukt varmt i mitt rum. Dör lite. 
Mamma kommer snart hem med min iphone4<3 ska bli så jääkla underbart att få tillbaka en telefon, är så less på den här gamla luren jag har nu. Man kan inte göra någonting. Så det ska bli riktigt skönt med en smartphone. 
 
Nu börjar vi ju gå in i september & närmar oss höst & vinter. Alla blir deprimerade, ledsna, trötta & saker tar slut. Som tur är har jag lyckats mig hålla borta från tråkigheter & tycka synd om mig själv stunder detta året :D 
är nog lite smygkär oxå. kanske. hehe 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback