Helg!!!

2013-04-05 14:09:20

Min skoldag bestod av 40 minuter. Vilket var ett prov i religion som jag tydligen inte hade hört talas om för i min kalender stod det att provet skulle äga rum den 10 maj! Menmen som tur var va de kristendomen så de blev nog hyfsat ändå :) efter skolan åkte jag å mina girls till prima för en salladslunch! Yammie. Nu ligger jag mest i min säng i matkoma. Måste verkligen packa men känner att jag inte har ett klädesplagg som kan vara gött å ha på sig. Har huuur mycket kläder som helst men inget jag vill använda, känner ni igen er? Usch!
Snart bär det av mot borlänge för att hälsa på systeryster! Kommer förhoppningsvis att bli en bra helg! Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback