riktigt otäckt

2013-12-06 18:07:16
usch idag hände de nått otäckt. åt pistagrnötter inatt & sedan gick å la mig, när jag vaknadr var mina ögon svullna som pingisbollar å de började rycka i halsen, akut in på sjukan dät dem mosade i mig 16 st kortisontabletter. blev kvar där tills halsen hade släppt å svullnaden lagt sig något. ser ut som en jävla tomat, röd över hela ögonen å svullen i ansiktet. men skam den som ger sig tänkte jag å gick till jobbet. dålig idé i å med att tabletterna började värka å jag blev helt groggig å skakis, hemskickad å nu ligger jag i soffan, utslagen. nu ska jag tydligen knapra tabletter varje dag i 100 dagar, sen börjas ännu en ny allergiutredning. nu mot nötter. suck. får inte käka något som har spår av nötter nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback