Gokväll

2013-02-25 20:09:53

Då var dagen kommen, 100 dagar kvar till studenten! Känns galet. Imorgon är det alltså bara två siffrigt. Helt äckligt sjukt. Men skönt. Att dtarta upp ett nytt liv. Ett vuxet liv? Fint.
Hunnit med endel idag. Varit i skolan & målat lite. Blev en trip till Hjo för att kolla in magnussons måleri, sen en kopp kaffe & glass hos fadak!!!
Vidare till gymmet för att pumpa biceps. Gogogo. Kommer inte kunna lyfta armarna imorgon då jag gick över till ny vikt idag, 10 kg in your face!!! Hoohaa!
Nu ligger jag helt utslagen i min soffa & spelar tv-spel medans alla andra studenter är ute å super å firar! Jaj jag kan iaf köra bil imorgon, bojaaaah!
Ska återgå till mitt spelande nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback