Älskar mina fullspäckade dagar..

2013-01-31 23:12:18

Shit! Idag gick jh upp 08;00. Det som var positivt var att jag hade sovmorgon & började 8;50... Far iväg mot en fullspäckad skoldag tilö 15;00, första bästa buss mot jobbet då jag började kl 16. Jobb 16-21 sen direkt iväg mot 2 timmars mördargympass! Nu ligger jag nytränad & nyduschad i sängen, 700 kalorier fattigare & njuter av livet, varför åt jag dendär kebabtallriken idag för? I vilket fall som helst så är den väck nu!
Imorgon börjar dagen med en körlektion på morgonkvisten 8;00, sen blir det skola & träna & sedan njuta av min lugna alkoholfria kväll!
Tänkte köra några nyktra helger då det verkligen suger att förstöra en hel veckas träning för att bli full på helgen. Så ovärt , så nu blir det ändring i mitt liv! Punkt slut.
Ska även ta mitt första bodypumpspass på lördag, ska bli spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback