Hård dag!

2013-01-24 22:54:35

Äntligen hemma!! Blev en hård dag idag. Vi som alltid har slutat 11 på torsdagar så jag ringde min chef förra veckan & bad om att få jobba fast på torsdagar 16-22. Som jag fick & jag blev lycklig. Tills jag idag insåg att det nya vårterminschemat börjar denna veckan & jag slutar istället Tre på torsdagar!! Gissa om det blev stressigt till jobbet?? Menmen, är huvudet dumt får kroppen lida. Säga vad man vill, men att jobba. Det är fan underbart!
Nu ska jag faktiskt sova & tagga inför morgondagens skola & sedan gympass!! På kvällskvirren får jag finbesök av strängnäsbor så gissa om det nalkas fylla fredag & lördag?;) ooohja!

& till alla er som smsar mig på söndagarna & undrar vad jag vill då jag ringt & smsat 04:00 fredag&lördag natt har jag bara en bild till er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback